statki. W Gdyni

Piekielne kolejowe podróże

Temat: Link do artykułu
Panowie politycy niedługo będzie oddanie ostatniego statku w Gdyni. Przewidzcie w harmonogramie swoim taką "uroczystość"
Źródło: shiplovers.pl/viewtopic.php?t=5388



Temat: STOCZNIOWA KOMPROMITACJA RZĄDU
...Im bardziej gorąco Minister Skarbu przekonywał opinię publiczną w Polsce, że katarski inwestor zapłaci za zakupiony majątek i będzie budował u nas statki, tym coraz większe wątpliwości wywoływały działania (a w zasadzie brak działań) przedstawicieli tego inwestora w naszym kraju. Mówiono o wodowaniu pierwszych statków pod koniec 2010 r., a inwestor nawet nie rozmawiał z kluczowymi fachowcami z obydwu stoczni, bez których produkcja statków w Gdyni i Szczecinie była zwyczajnie niemożliwa. Mówiono o statkach, na których budowanie potrzebne były setki milionów euro, a na zakup majątku obydwu stoczni nie było nawet 380 mln zł. 18 maja, a więc w szczytowym momencie kampanii wyborczej do Europarlamentu premier i minister skarbu uroczyście poinformowali, że stocznia w Gdyni ma katarskiego inwestora, a dwa dni później, że ten sam inwestor nabył majątek stoczni...
Źródło: zwpsw.fora.pl/a/a,3021.html


Temat: Dlaczego likwiduje się polskie stocznie?
...przed laty kontrakty, ale skoro już są to należałoby zastanowić się, co z tym fantem zrobić? Po drugie źle przeprowadzone negocjacje przed wejściem do UE. Po trzecie brak dobrej woli ze strony obecnego rządu dla istnienia stoczni. Dlaczego? W Gdyni za kilka lat a w Szczecinie rok 2009 jest rokiem przełomowym, w którym stocznia kończy realizację nierentownych zamówień. Wystarczyłoby gdyby polski obecny rząd złożył zamówienie na kilka statków w Gdyni i Szczecinie wpłacając zaliczkę w wysokości kilkudziesięciu % wartości zamówienia a udałoby się uchronić stocznię Gdynia przed upadłością a Szczecińska przed sprzedażą. Kto zyskuje na likwidacji nowoczesnych polskich stoczni czy innych dużych i często nowoczesnych zakładów pracy a kto traci? Otóż zyskują nasi zachodni przyjaciele z UE, ponieważ znika im konkurencja oraz zyskują sępy typu pan Misiak. Kto...
Źródło: forum.e-polityka.pl/viewtopic.php?t=3268


Temat: STOCZNIOWE "WATERGATE"
STOCZNIOWE "WATERGATE" Zbigniew Kuźmiuk dla Niezalezna.pl, Jeżeli miało by się okazać, że od początku wiedziano, iż budowa statków w Gdyni i Szczecinie jest niemożliwa, a cała ta operacja została przeprowadzona tylko po to, aby zdobyć kilka dodatkowych punktów w wyborach do Parlamentu Europejskiego, to afera Watergate w Stanach Zjednoczonych to przy tym „mały pikuś”. Jutro w Sejmie minister skarbu będzie przedstawiał informację dotyczącą sprzedaży majątku stoczni w Gdyni i w Szczecinie. Pisałem parokrotnie o tej prywatyzacji, zgłaszałem...
Źródło: zwpsw.fora.pl/a/a,2779.html


Temat: Link do artykułu
Dla zobrazowania "pracy" i Warsztatu dziennikarskiego podaje drugie zrodlo informacji, z ktorego wynika ze nie chodzi o Stocznie Gdynia. Jednakze dziennikarz przygotowujacy te INFORMACJE raczyl zrobic po swojemu - DEZINFORMACJE. Podaje to do wiadomosci CZYTELNIKOW, aby wiedzieli jak sie "robi" sensacje za wszelka cene!!! OTo komunikat na temat kontroli: "21 Ukraińców nielegalnie pracujących przy budowie statku w Gdyni, zatrzymali funkcjonariusze Straży Granicznej i Izby Celnej. Zatrudnieni "na czarno" stoczniowcy wpadli podczas rutynowej kontroli. Funkcjonariusze sprawdzili 37 osób pracujących przy budowie statku w gdyńskim porcie. 21 było obywatelami Ukrainy. Podczas kontroli okazało się, że mają jedynie zezwolenie na pobyt w celach szkoleniowo – dydaktycznych. Przyznali, że pracowali przy budowie statku, 11 godzin...
Źródło: shiplovers.pl/viewtopic.php?t=2724


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Piekielne kolejowe podróże